1. Fate finta d'esse un ghost: Halloween hè veramente un festival ghost in l'Occidenti. Questu hè un ghjornu chì i fantasmi venenu è vanu. A ghjente li vole spaventà cum'è fantasmi. Allora in questu ghjornu, assai persone portanu vestiti strani, fingenu di esse fantasmi, è andaranu per e strade. Per quessa, a ghjente timida deve esse attentu quandu esce. Deve esse preparatu psicologicamente. Altrimenti, sè ùn avete micca paura à morte da i fantasmi, sarete spavintatu à morte da e persone vestite di fantasmi.
2. Bite the Apple: Questu hè u ghjocu più populari di Halloween. Hè di mette a mela in un bacinu pienu d'acqua è chì i zitelli muzzicanu a mela cù e so mani, pedi è bocca. S'elli muzzicanu una mela, a mela hè a toia.
3. I fanali di zucca sò ancu chjamati lanterni di zucca. Stu usu vene da l'Irlanda. L'Irlandesi usavanu patate o ravanelli cum'è lanterne. Quandu i novi immigranti sò ghjunti in u cuntinente americanu in l'anni 1840, anu scupertu chì a zucca era una materia prima megliu cà u ravane biancu. Allora i fanali di zucca chì vedenu avà sò generalmente fatti di zucca
Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021