Chì aghju bisognu di preparà per Halloween?

1. Preparate i dolci

U Halloween, pudete riunite inseme di ghjornu è di notte, o pudete andà in casa di un amicu per dumandà dolci.Ci hè un dettu chì "truccu o trattatu" hè una sorpresa per Halloween.Allora i dolci sò un must have stu ghjornu.

2. Preparate costumi magichi

I costumi magichi sò un must-have per Halloween.Pudete cumprà un set in u nostru situ web è purtalla per a festa in questu ghjornu per mustrà rispettu è gioia per questa festa.

3. Must-have per u stadiu di Halloween

Halloween hè una festa diabolica.U palcuscenicu hè per l'amichi o i zitelli per vèstinu custumi brillanti è diverse manifestazioni artistiche per passerelle è canti, etc. Questu hè un must.

4. Frutta essenziale

Ùn importa micca u tipu di festivali è avvenimenti, i frutti sò necessarii.Manghjendu troppu frutti secchi ùn hè micca bonu per u corpu, ma manghjà certi frutti in modu adattatu hè benefica per a digestioni è l'absorzione di l'acqua.Hè ancu cunvenutu per l'amichi è i zitelli chì ùn ponu micca manghjà frutti secchi.

5. Cross-dressing cosplay

In sta festa, pudemu vestisce u zitellu cum'è un parsunaghju animatu chì li piace o un mistieru chì li piace per suddisfà a curiusità di u zitellu.Tali vestiti è vestiti ùn anu micca solu una atmosfera festiva, ma ancu facenu i zitelli particularmente felici.

6. Makeup DIY

Se ùn avete micca u tempu di preparà a robba, pudete ancu cambià a faccia di u to figliolu, aduprà u maquillaje di culore per pitture cunigli simpatici, volpi, o maquillaje spaventoso, chì farà ancu u zitellu sente l'atmosfera festiva.

7. Trasformatevi in ​​una "mamma"

Hè ancu un metudu particularmente bonu per imbulighjate u zitellu cù documenti in casa è finta di esse una mummia.

8. Lanterna di zucca

Una lanterna di zucca hè basicamente un simbulu di Halloween, cusì pudete cumprà una per u vostru zitellu o fà una inseme.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021