Halloween Eve hè urigginatu da celebrazioni ligati à i fantasmi maligni, cusì streghe, fantasmi, goblins è scheletri nantu à i manici di scopa sò tutti i segni di Halloween. Bats, civette è altri animali di notte sò ancu segni cumuni di Halloween. À u principiu, sti animali si sentenu assai spaventosi perchè si pensava chì questi animali puderanu cumunicà cù i fantasmi di i morti. U gattu neru hè ancu un simbulu di Halloween, è hà ancu una certa origine religiosa. Hè cresce chì i misgi neri ponu esse reincarnated è avè superpoteri per predichendu u futuru. In u Medievu, a ghjente pensava chì una strega puderia diventà un gattu neru, cusì quandu a ghjente hà vistu un gattu neru, pensava chì era una strega chì posava cum'è una strega. Questi marcatori sò una scelta cumuni per i costumi d'Halloween, è sò ancu assai cumunimenti usati decorazioni nantu à e carte di felicitazione o vetrina.
A storia di zucca intagliata lanterna viota.
Originatu da l'antica Irlanda. A storia hè di un zitellu chjamatu JACK chì ama i scherzi. Un ghjornu dopu à a morte di Jack, ùn pudia andà in u celu per via di e cose cattive, cusì andò à l'infernu. Ma in l'infernu, era stubborn è ingannatu u diavulu in l'arbre. Allora hà scolpitu una croce nantu à u ceccu, minacciandu u diavulu per ch'ellu ùn hà arsu di falà, è tandu JACK hà fattu un pattu cù u diavulu per trè capituli, chì u diavulu prumetti di lanciari l'incantesimu per chì JACK ùn li lasciassi mai. falà l'arbulu in cundizione di crimine. U maestru di l'infernu era assai arrabbiatu quandu hà sappiutu, è cacciò à Jack fora. Solu andava in u mondu cù una lampada di carota, è si piattava quandu scontru cù l'omu. A pocu à pocu, u cumpurtamentu di JACK hè statu pardunatu da a ghjente, è i zitelli anu seguitu l'esempiu di Halloween. L'antica lampada di ravane hà evolutu à l'oghje, è hè Jack-O-Lantern fattu di zucca. Hè dettu chì pocu tempu dopu chì l'irlandese ghjunghjenu in i Stati Uniti, anu scupertu chì e zucche sò megliu cà e carotte in quantu à a fonte è a scultura, cusì i zucchi sò diventati animali di Halloween.
Jack-O'-Lantern (Jack-O'-Lantern o Jack-of-the-Lantern, u primu hè più cumuni è hè l'abbreviazione di l'ultimu) hè un simbulu per celebrà u Halloween. Ci hè parechje versioni di l'origine di u nome inglese "Jack-O'-Lantern" di jack-o-lanterns. A versione più diffusa vene da un folklore irlandese in u 18u seculu. A legenda conta chì ci hè un omu chjamatu Jack (in u 17u seculu in l'Inghilterra, a ghjente si riferisce di solitu à un omu chì ùn cunnosci micca u so nome "Jack") chì hè assai avaro, è hà l'abitudine di pranking è beie, perchè ghjudicava à u diavulu. Dui volte, cusì quandu Jack hè mortu, hà trovu chì ellu stessu ùn pudia micca entre in u celu nè l'infernu, ma ùn pudia stà solu trà i dui per sempre. Per pietà, u diavulu hà datu à Jack un pocu di carbone. Jack hà utilizatu u picculu carbone chì u diavulu li dete per accende a lanterna di carotte (a lanterna di zucca era soprattuttu intagliata cù carotte in prima). Puderia solu purtà a so lanterna di carotte è vaghjime per sempre. Oghje, per spaventà i spiriti erranti à a vigilia di Halloween, a ghjente usa di solitu rapi, barbabietole o patate per intaglià facci spaventosi per rapprisintà Jack chì tene una lanterna. Questu hè l'urìgine di a lanterna di zucca.
Tempu di pubblicazione: 01-06-2021