Chì ghjucà per Halloween? L'articuli di l'atmosfera di Halloween più populari sò quì!

1. Mascara luminosa

I maschere, cum'è unu di l'articuli essenziali divertenti per u Halloween, sò sempre stati l'arburi perenne per i prudutti di l'atmosfera di Halloween. Da e maschere ordinarie più simplici à e maschere luminose ora culurite, da i caratteri à u maquillaje faciale à i caratteri di i cartoni di a testa di l'animali, più diventa a forma di a maschera. Sempre più diversificati è persunalizati, divertenti, strani, hip-hop, individuali, carini è altri elementi anu fattu chì l'atmosfera di Halloween sia diventata diversificata, reinterpretendu u significatu di Halloween per liberà sè stessu, liberà a pressione, è fà piacè di divertimentu. ……

Halloween, senza maschera luminosa. Cumu pudete tene in diretta!

2. Lanterna di zucca

Cum'è un articulu classicu di Halloween, i lanterni di zucca sò assai arradicati in u core di a ghjente. Finu à ch'ellu pende una lanterna di zucca, tutti pensanu à Halloween. Halloween senza lanterni di zucca ùn hè micca cumpletu. I lanterni di zucca, cum'è un articulu raru di culore caldu per u Halloween, facenu u Halloween caldu è dolce in i ghjorni friddi. In particulare i zitelli, anu un locu suave per i lanterni di zucca. Certi articuli di Halloween sò spaventosi per i zitelli, ma i fanali di zucca facenu innamurà di elli.

Lanterni di zucca in manu, camminendu in Halloween, ghjucanu è perseguite, hè cusì divertente. Hang lanterni di zucca nantu à u muru per decorate a casa, aghjunghjendu culore à a notte di Halloween.

3. Lampada di kerosene di Halloween

Lampi retro, cum'è una atmosfera must-have per Halloween, anu diverse forme, cum'è cute, divertenti è persunali. Sò amichevuli di l'ambiente per via di l'usu di batterie per emette luce, è ponu esse rotati è ghjucati à vuluntà cambiendu à fiamme simulate. Rotazione arbitraria di 360 °, sicura è affidabile. Ch'ella sia decorazione o divertente, hè una bona scelta.

L'articuli più populari di l'atmosfera di Halloween sò quì


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021