Chì ci hè di novu da Wonderful?Scuprite a festa di inaugurazione di casa!

L'annu 2022 hè u 21u annu di Meravigliosa, dopu avè sperimentatu u battesimu di l'epidemie, avemu avutu sempre megliu, per sviluppà l'affari è furnisce un ambiente di travagliu megliu per l'impiegati, avemu ufficialmente trasladatu à un novu indirizzu u 1 di nuvembre. , 2022:

U novu indirizzu serà:Rm.501-504 5/F, Edificiu di u Gruppu di Cummerciu Esteru, No 239 Zhongxing Road, Luohu District, Shenzhen, Cina

1
2.

Questu hè significativu perchè l'edifiziu in cui avemu trasladatu era u primu edifiziu in Shenzhen ancu in Cina per spiegà l'affari di cummerciu esteru in l'anni 90.A gloria principia da quì è simu tornati à a legenda.

Dopu un mesi di travagliu intensivu di rinnuvamentu è di trasferimentu, a cumpagnia hà tenutu una grande festa di inaugurazione di a casa di trasferimentu u 1 di nuvembre, in u stessu ghjornu, l'impiegati sò ghjunti à a cumpagnia prima per preparà è decorate a cumpagnia, tutti era cusì entusiasmu chì avemu avutu un novu principiu. .

Porta d'entrata nova cù palloncini (Wholesale Birthday Party Decoration Led Balloons Flashing Light Up Balloon Glow in the Dark Produttore è Fornitore |maravigliosu (neon-glo.com))

9
7
8

E torri di champagne sò accatastate in celebrazione cù u nostru propiu pruduttu di ace, bicchieri di champagne LED Light Up (Wholesale Bar Pub Plastic Unique Mugs led Tumbler Cups for Party Manufacturer and Supplier |Meraviglioso (neon-glo.com))

4
11
12

Impiegati chì anu travagliatu in cumpagnia più di 15 anni anu tenutu a ceremonia di inaugurazione, chì mumentu memorable!

A festa di l'inaugurazione di a casa hè stata un grande successu, vulendu chì a cumpagnia ottene assai più successu è portà megliu prudutti è servizii à i clienti.


Tempu di Postu: Nov-23-2022